Terkejut, Bio, Izzati dan Aku

Assalamualaikum..
  hye! Err..tgk tajuk aku 2 x boleh belah kan? ayat nth pape je.. whatever la,ape yg penting tajuk 2 ade kene mengena dgn enrty ni ! :D mmg kelakar..ok let's start my story! yeah!

di dalam makmal bio..

semasa ckgu ali asyraf sedang dok berbual sementara tunggu bunyi loceng (habis aku kalau cikgu bace entry ni) aku dan izzati sedang berbual..dan selepas itu masing2 senyap..dan tanpa di sengajakan aku terbuka satu page buku bio ni! haha sbnrnye sengaja! hoho #ampun ampun! kite janji tak buat lgi! haha boleh pecaye ke aku ni?! Err..pape jelaa..

nadia : selak selak (buku teks) then saje je aku bukak page ni ! sbb aku tau izzati geli..haha sorry

bagi sesiapa yg x tahan geli 2 ,,saye nasihatkan tolong jgn tgk!takot termuntah kang sape susah kan? so berhati-hati yee :D


eeiiiuuuwwww! aku pon geli gak tgk bende ni lame2 #sumber buku biologi tingkatan 4 

ok sambung sambung...

izzati: tekejut sampai nk terjatuh dari kerusi..sebaik x jatuh!haha sampai mcm 2 sekali..kesian die tangan sakit sbb terkejut punye pasal sampai siku terlanggar tepi meja..lps 2 dgr bunyi terhentak..tgn izzati lah 2..sorry hehe
ckgu ali: nape nape? (selepas terdengar bunyi hentakan) hoho 
izzati dan saye: Err.. x de pape ckgu! (padahal mase ni kiteorg dah mcm ape ketawe) 

lps 2 mase dlm perjlnn nk masok kelas pon aku ngn izzati rase mcm nk ketawe lgi...bile teringat bende 2 rase nk tergelak pon ade! haha ampun ye kak! hehe
thanx for reading this entry :)

No comments:

Post a Comment